Migratieweb zoekt junior redacteuren

Advertentie

Stichting Migratierecht Nederland is een kennismakelaar op het vlak van het reguliere vreemdelingenrecht. De stichting, gevestigd in Amsterdam, beheert o.a. de databank Migratieweb. De stichting voert ook het secretariaat van de Werkgroep Rechtsbijstand in Vreemdelingenzaken, organiseert cursussen en bijeenkomsten, geeft Jurisprudentie Vreemdelingenrecht en Asiel&Migrantenrecht uit en beantwoordt vragen van advocaten.

Wat je doet
Je selecteert rechtspraak, regelgeving, kamerstukken en andere juridische documenten voor Migratieweb en voorziet die van een samenvatting en metadata. Daarnaast verricht je ondersteunende werkzaamheden voor cursussen en bijeenkomsten en ten behoeve van de Vragendienst.

Wie wij zoeken
Een enthousiaste rechtenstudent, die het vak vreemdelingenrecht of een vergelijkbaar vak met succes heeft afgerond. Enige praktijkervaring in het migratierecht strekt tot aanbeveling. Je werkt secuur en zelfstandig. Je bent ten minste 1 jaar beschikbaar.

Wat wij bieden
Een prettige werkomgeving, waar je je kennis van het migratierecht en je netwerk in dit rechtsgebied kunt vergroten. Afwisselende werkzaamheden in een team met andere studenten. Een contract op oproepbasis en een goede beloning, conform de CAO Welzijn.

Interesse?
Stuur dan uiterlijk 24 augustus 2018 een korte motivatiebrief met CV en cijferlijst naar Heleen de Jonge van Ellemeet.